مقالات

پمپ آب بی صدا برای آپارتمان

پمپ آب خانگی برای آپارتمان

یکی از مشکلاتی که در اکثر آپارتمان ها وجود دارد تهیه پمپ آب می باشد که بعضی از این پمپ ها صدای آزاردهنده ای دارند که باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین آپارتمان می شود البته نوعی دیگر از این پمپ ها کم صدا هستند که به آن پمپ های بی صدا هم می گویند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی پمپ آب بی صدا برای آپارتمان می پردازیم.

پمپ آب بی صدا چه نوع پمپی است ؟

پمپ آب بی صدا برای آپارتمان شامل پمپ آب جتی ، بشقابی و خورشیدی است که کمترین صدا را تولید می کنند و صدای آنها بستگی به نوع جنس پروانه و اسب آن دارد .

بهترین و پرکاربردترین پمپ آب، پمپ آب بشقابی با یک اسب و پروانه استیل می باشد که جنس استیل پروانه هم باعث می شود که صدا به حداقل برسد‌.

عوامل موثر در کم صدا بودن پمپ آب

کم صدا بودن پمپ به عوامل بسیاری بستگی دارد یکی از این عوامل جنس پروانه پمپ است و دیگری اسب می باشد که نیم اسب، یک اسب، یک و نیم اسب، دو اسب و سه اسب در آپارتمان ها استفاده می شود که اکثر ساختمان های یک طبقه از پمپ نیم اسب استفاده می کنند و ساختمان های از یک تا سه طبقه از یک اسب استفاده می شود که اگر از نوع بشقابی استفاده شود تا سه طبقه ولی اگر تا ۴ طبقه استفاده شود می توان از پمپ نوع جتی استفاده کرد که پمپ های ۲ اسب و دو پروانه برای طبقات بالاتر از ۴ طبقه می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی بی صدا

بهترین پمپ آب بی صدا برای آپارتمان پمپی است که با قدرت بیشتر و مکش آن قوی باشد یعنی میزان قدرت این پمپ ها بستگی به میزان اسب آن دارد که برخی از پمپ ها هم از نظر کیفیت و ساختار هم جزو بهترین و کم صداترین پمپ آب می باشد.

پمپ آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین پمپ آب بی صدا برای آپارتمان می باشد که دارای اندازه و ابعاد مختلف می باشد که برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد .

تکنولوژی به کار گرفته در این پمپ ها باعث شده است که به کم صدا بودن معروف شوند . این پمپ ها دارای مدل های مختلفی به نام cm ,cb , pm  و غیره شناخته می شوند .

سری cm پمپ پنتاکس

سری cm پمپ پنتاکس پمپ سانتریفوژ تک پروانه ای می باشد و برای مصارف خانگی بسیار استفاده می شود که بدنه آنها از چدن و پروانه آن نوریل یا برنجی است و شافت آن از استیل و جنس مکانیکال آن گرانیت سرامیکی است و به علت حجم کم و سیم پیچ های آن نوع چرخش و فاصله پروانه با دیواره چدن باعث می شود که کمترین صدا را تولید می کند.

سری pm  پمپ پنتاکس

این نوع پمپ هم از بهترین پمپ آب بی صدا برای آپارتمان می باشد که از نوع توربینی است که برای آبیاری باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سری cb  پمپ پنتاکس پمپ های دو پروانه ای است که مانند پمپ های جتی است که سیم پیچی آن فشرده و برای جاهایی که فشار آب زیاد را نیاز دارند کاربرد دارد. بنابراین پمپ های پنتاکس به خاطر ساختار مستحکمی که دارند نسبت به پمپ های دیگر صدای کمتری تولید می کنند و طول عمر بیشتری دارند.

پمپ سیرکولاتور گراندفوس

یکی دیگر از پمپ آب بی صدا برای آپارتمان پمپ سیرکولاتور گراندفوس است که از بهترین پمپ ها با صدای بسیار کم و حجم کم می باشد .

خرید پمپ آب بی صدا

برای خرید و انتخاب پمپ بی صدا برای آپارتمان باید به متراژ ساختمان، نوع جنس پروانه پمپ، اسب آن، تعداد طبقات آپارتمان دقت کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و نحوه خرید و قیمت پمپ آب را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

استفاده از پمپ آب بی صدا برای آپارتمان کمترین صدا را به وجود می آورد و معمولا پمپ آب بشقابی با پروانه استیل تا ۵ طبقه بهترین نوع پمپ آب می باشد که به همین منظور شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و از نحوه سفارش این نوع پمپ آب اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *