مقالات

قیمت پمپ آب مینیاتوری

قیمت پمپ آب مینیاتوری

پمپ آب مینیاتوری دارای یک موتور کوچک است که داخل یک محفظه پلاستیک سفید رنگ قرار گرفته است و به صورت غوطه ور در آب استفاده می شود و وظیفه این پمپ پمپاژ آب می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی قیمت پمپ آب مینیاتوری می پردازیم.

پمپ آب مینیاتوری چیست ؟

قبل از اینکه به بررسی قیمت پمپ آب مینیاتوری بپردازیم باید کارایی این پمپ را در نظر بگیریم و این پمپ از نظر ساختاری یک موتور کوچک است که در محفظه سفید رنگ پلاستیکی قرار گرفته است و وظیفه اصلی این پمپ این است که از ایجاد حفره های پمپ جلوگیری می کند و برای پمپاژ آب به مقدار کم بسیار مناسب می باشد و بیشتر برای تامین آب مصرفی منازل و آکواریوم ها و پرورش گیاهان بیشتر استفاده می شود و از منبع تغذیه v5-3   تامین می شود.

مشخصات پمپ آب مینیاتوری

از مشخصات بسیار مهم این دستگاه قیمت پمپ آب مینیاتوری است که بسیار مقرون به صرفه است و ارزان می باشد . طول این پمپ تقریبا ۴۵ میلیمتر و ارتفاع آن ۳۰ میلیمتر و حداکثر هد آن ۱۱۰-۴۰ سانتیمتر است و جنس آن از پلاستیک و حداکثر دمای آب در گردش ۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد می باشد و با ولتاژ DC3-6  ولت کار می کند و طول سیم آن ۲۰ سانتیمتر می باشد و قطر خروجی آب ۷ میلیمتر می باشد این پمپ آب از بهترین نوع پمپ های آب کوچک هستند.

ویژگی های پمپ آب مینیاتوری

از ویژگی های این پمپ ها این است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و با حداقل انرژی در نقاطی که با کمبود آب مواجه هستند بسیار کاربردی است و به راحتی نصب و راه اندازی می شود . این پمپ ها به راحتی قابل حمل هستند و دارای ولتاژ ۳ الی ۶ ولت هستند و طرز کار و استفاده از این پمپ ها بسیار ساده و راحت است کافی است که ورودی آن به لوله و کابل و منبع جریان الکتریکی وصل شود و این پمپ ها به دو دسته زمینی و کف کش تقسیم می شوند که در نوع کف کش پمپ آب در روی آب قرار می گیرد . بنابراین پمپ های مینیاتوری پمپاژ آب را تا حداکثر ۱۱۰ سانتیمتر و آبدهی ۱۲۰ لیتر در ساعت انجام می دهند.

 

کاربرد پمپ آب مینیاتوری

این پمپ ها برای پروژه های علمی ، سیستم آبیاری گیاهان ، آکواریوم ها و آب نماها و مصارف خانگی ، سیستم های هیدروپونیک کوچک و جریان آب چشمه  کاربرد دارند و به علت اینکه قیمت پمپ آب مینیاتوری ارزان تر از پمپ های دیگر است بسیاری از افراد برای بالا بردن میزان فشار آب در منازل از این پمپ ها استفاده می کنند .

نکات مهم در هنگام خرید پمپ آب مینیاتوری

این پمپ ها را نمی توان به صورت طولانی مدت استفاده کرد و باید از منبع تغذیه ۶-۳  ولت باتری ، کابل USB و پاور بانک و موبایل می توان استفاده کرد. این نوع پمپ هاDC هستند و ولتاژ منبع تغذیه DCآن باید مشخص شود که فشار بیش از حد باعث سوختگی پمپ ها می شود . این پمپ ها در محلول های اسیدی و قلیایی غیر قابل استفاده است و همینطور از آب با ناخالصی های زیاد نباید استفاده شود و اگر کیفیت آب بسیار بد و کثیف است باید آب را تمیز کرد.

قیمت پمپ آب مینیاتوری

نرخ پمپ آب مینیاتوری به عوامل زیادی بستگی دارد مثلا کیفیت در قیمت پمپ بسیار موثر است و جنس پلاستیک سازنده آن و میزان ولتاژ هم و در انتها قدرت مکش در قیمت این محصول تاثیرگذار است که برای اطلاع از قیمت این پمپ آب شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و نحوه قیمت پمپ آب مینیاتوری را مشاهده نمایید.

خرید پمپ آب مینیاتوری

برای خرید این محصولات شما باید اطلاعات کافی در زمینه این پمپ آب داشته باشید به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت فرات کو ارتباط و از قیمت پمپ آب مینیاتوری اطلاع حاصل کنید.

سخن پایانی

قیمت پمپ آب مینیاتوری به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی قیمت این پمپ ها نسبت به سایر پمپ ها ارزان تر می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و از نحوه قیمت پمپ آب مینیاتوری و قیمت محصولات دیگر اطلاعات لازم را کسب کنید کارشناسان شرکت فرات آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *