مقالات

بوستر پمپ پنتاکس

بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس

بوستر پمپ آبرسانی پناتکس یکی از معروفترین بوستر پمپ آبرسانی می باشد که به دلیل کم هزینه بودن و به صرفه بودن در صنعت جایگاه مهمی دارد و در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و این بوستر پمپ ها از مونتاژ چند پمپ به صورت موازی تشکیل شده است که این کار باعث افزایش هد و دبی و افزایش فشار آب می شود به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس می پردازیم .

مشخصات بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس

بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس دارای مشخصات فنی می باشد که بدنه آنها از جنس چدن و پروانه از جنس چدن و یا برنز می باشد . این بوسترپمپ ها با ترکیب موازی ۲ و یا تعداد بیشتر پمپ ها باعث افزایش عملکرد پمپ می شود این بوسترها بدون منبع تحت فشار هستند و اندیس T  در اکثر مدل ها نشانه سه فاز بودن آنها است و این پمپ ها بدون تابلو برق بوده و قابلیت نصب تابلو برق را به صورت ثابت یا متغیر دارند .

قطر لوله مکش و دهش آنها باید طوری باشد که حداکثر سرعت آب در لوله مکش پمپ از ۲ متر بر ثانیه تجاوز نکند . این پمپ ها هد بوستر پمپ همان هد هر یک از پمپ ها و دبی مجموع دبی های هر یک از پمپ ها می باشد. این پمپ ها در مصارف خانگی ، کشاورزی و آتش نشانی کاربرد دارند .

اجزا تشکیل دهنده بوستر پمپ آبرسانی

تابلو برق که از اشنایدر فرانسه با اینورتر دانفوس است .

اتصالات از جنس برنج

منبع دیافراگمی یک منبع صد لیتری است که ۱۸ ماه گارانتی دارد

لوازم کنترلی از ترانسمیتر دانفوس با مانومتر صفحه ده سانتی

کلکتور از جنس گالوانیزه نرم

شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه

ویژگی های بوستر پمپ آبرسانی

بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس دارای ویژگی های بسیاری می باشد . میزان مصرف برق پایین ، کاهش دهنده اتلاف انرژی ، بدون صدا ، دارای بیشترین میزان دبی ، دارای هد بالا و طول عمر ، دوام بیشتر ، بازدهی بالاتر ، ضمانت نامه کتبی و گارانتی معتبر دارند و از معروفترین برندهای ایتالیا می باشد که برای افزایش فشار آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از بوستر پمپ آبرسانی

از بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس در کاربری های مانند آبرسانی ساختمان های آسمان خراش ، مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها ، بیمارستان ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، سالن های ورزشی و تفریحی ، سیستم اطفاء حریق ، مصارف کشاورزی و زراعتی و آبیاری ، تامین آب صنعتی کارخانه ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد .

از مزایای کاربردی این نوع پمپ ها استفاده در مناطقی است که نوسان برق زیاد دارند و از آن جایی که این بوسترها دارای قطعات جداشدنی هستند به راحتی می توان آنها را به هر مکانی انتقال داد و در مکان مورد نظر نصب کرد. از دیگر مزایای این نوع بوستر پمپ کم هزینه بودن آنها و قیمت مناسب آنها می باشد که اکثر مشتریان به خاطر همین مزایا این نوع بوسترپمپ آبرسانی را انتخاب می کنند.

راهنمای انتخاب بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس

بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس یکی از بهترین پمپ های آب برای مصارف خانگی در آپارتمان های مرتفع و مجتمع های مسکونی که کاهش فشار آب را دارند قابل استفاده می باشد که این بوستر پمپ آبرسانی با مکش آب در لوله ها ، سطح دبی را بالا برده و فشار مورد نیاز آب را برای تمام طبقات فراهم می کند .

در واقع می توان گفت که روش کار این پمپ ها به صورت موازی است و به همین علت سطح دبی آب در سطح مناسبی قرار می گیرد و این یکی از تفاوت های اصلی بوسترپمپ با پمپ معمولی است  و همچنین به دلیل استفاده از چند پمپ در بوستر آب فشار بالاتری وارد و به ارتفاعات بالاتر راحت منتقل می شود . بنابراین در انتخاب بوسترپمپ آبرسانی باید به محل کاربرد بوستر پمپ و ارتفاع پمپاژ آب و دبی یا میزان آبدهی بوستر پمپ توجه کرد که با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و قیمت بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

بوسترپمپ آبرسانی پنتاکس در بسیاری از مکان ها قابل استفاده می باشد و از پر کاربردترین پمپ آبرسانی می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و از نحوه خرید و فروش این پمپ ها و پمپ  آبرسانی اطلاع حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *