مقالات

تفاوت پکیج زمینی با دیواری

تفاوت پکیج زمینی با دیواری

یکی از نیازهای اساسی یک ساختمان سیستم گرمایشی آن می باشد که پکیج ها هم از سری سیستم های گرمایشی و حرارتی می باشند و به علت مزایا و ویژگی های خاصی که دارند جایگزین  موتورخانه ها شده است و این پکیج ها به دو صورت زمینی و دیواری می باشند که هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تفاوت پکیج زمینی با دیواری می پردازیم.

آشنایی با پکیج زمینی

در تفاوت پکیج زمینی با دیواری باید گفت که پکیج های زمینی بر اساس نیاز افراد و کاربری و قدرت آن استفاده می شوند و دارای اندازه های مختلفی هستند . این پکیج ها به علت توان بالایی که دارند و اندازه و ظرفیت بالا برای ویلاها و خانه های بزرگ که تعداد خانوار زیاد است مناسب می باشند. این پکیج ها جایگزین تاسیسات موتورخانه یا شوفاژخانه می باشد.

مزایای پکیج زمینی

یکی از تفاوت پکیج زمینی با دیواری مخزن آب گرم پکیج زمینی است وقتی که برق قطع می شود آب برای مدتی گرم می ماند و این پکیج ها نسبت به موتورخانه قدرت بالاتری دارند و هزینه نصب آنها کمتر از تاسیسات موتورخانه یا شوفاژخانه است . از مزایای دیگر این پکیج ها مصرف سوخت کمتری دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند و مانند پمپ آب قیمت مناسبی دارند.

آشنایی با پکیج دیواری

یکی دیگر از تفاوت پکیچ زمینی با دیواری ابعاد پکیج دیواری است که دارای اندازه های کوچک و متوسط است و معمولا این دستگاه در آشپزخانه نصب می شود و این پکیج ها مناسب آپارتمان ها می باشد و ایمنی بالا و مصرف سوخت آنها کمتر و هزینه سرویس  آن نسبت به تاسیسات موتورخانه یا شوفاژخانه بسیار کمتر می باشد.

مزایای پکیج دیواری

پکیج های دیواری یک دستگاه مناسب برای آب گرم مصرفی آپارتمان ها می باشد و این دستگاه به علت سختی آب رسوب گذاری می شود و مسافت نصب آن تا محل مصرف آب گرم باید کم باشد. این پکیج ها نسبت به پکیج زمینی بسیار ارزان تر هستند و استقبال بسیاری از این پکیج ها شده است و برای خرید این پکیج ها شما می توانید با کارشناسان شرکت فرات کو به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و از قیمت پمپ آب و بوستر پمپ آبرسانی اطلاعات لازم را کسب کنید.

مقایسه کلی تفاوت پکیج زمینی با دیواری

در تفاوت پکیج زمینی با دیواری به این نتیجه می رسیم که پکیج زمینی برای خانه های بزرگ و ویلاها کاربرد دارد و مخزن آب گرم دارد که به علت سر و صدای زیاد این پکیج ها در موتورخانه مانند تاسیسات موتورخانه یا شوفاژخانه نصب می شود و فضای زیادی را اشغال می کند در صورتی که پکیج دیواری قابل حمل است و برای آپارتمان ها بسیار مناسب است و به جای موتورخانه عمل می کند و گرمایش محیط را به وسیله رادیاتور ، گرمایش از کف ، فن ها تامین می کند.

محل نصب پکیج زمینی و دیواری

یکی از تفاوت پکیج زمینی با دیواری محل نصب آنها می باشد که پکیج زمینی به علت سر و صدای بسیار بالا در آشپزخانه و تراس نصب نمی شود و حتما باید در تاسیسات موتورخانه یا شوفاژخانه باشند و به علت داشتن مخزن آب گرم و دیگ چدنی باید با مبدل حرارتی کار کنند در صورتی که پکیج دیواری احتیاج به مخزن آب گرم ندارد و ظرفیت حرارتی آن ۱۸ کیلووات تا ۳۲ کیلووات است .

خرید پکیج دیواری و زمینی

برای خرید پکیج زمینی با پکیج دیواری شما می توانید مزایا و خصوصیات هر کدام را در نظر بگیرید و بر اساس کاربری این پکیج ها را انتخاب کنید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و نحوه خرید این پکیج ها و قیمت نصب بوستر پمپ آبرسانی و پمپ آب را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

تفاوت پکیج زمینی با دیواری بسیار زیاد است و یکی از این تفاوت ها ظرفیت حرارتی آن می باشد که ظرفیت حرارتی پکیج زمینی ۱۸ تا۱۷۱ هزار کیلو کالری است و این پکیج به صورت همزمان می توان مصرف کرد که در سیستم فن کوئل ، داکت اسپلیت و گرمایش از کف این مسئله بسیار مهم است به همین منظور شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و از نحوه سفارش این پکیج ها و نصب بوستر پمپ آبرسانی و پمپ آب اطلاع حاصل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *